Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TTD004 - Subvencions a les activitats econòmiques que contractin habitants de SVC en situació d'atur

Si ets una empresa i contractes laboralment a una o més persones participants dels projectes del Servei Municipal d'Ocupació de Sant Vicenç de Castellet, amb l’objecte de fomentar l’ocupació local, pots accedir a la convocatòria de subvenció per a la contractació de persones en atur.

L'import màxim de les subvencions a atorgar serà el següent, per a cadascun dels contractes laborals:

  • En els contractes d'una durada mínima de 12 mesos, fins a un import de 1.000,0 € , i de fins a 2.000,00 €, si la persona contractada té més de 45 anys o es troba en situació de risc d’exclusió social.
  • En els contractes de durada indefinida fins a un import de 2.000,00 € i de fins a 3.000,00 € en el cas de que la persona contractada té més de 45 anys o es troba en situació de risc d’exclusió social.

El termini per a presentar la sol·licitud finalitza a 30 de novembre 2022.

Important:

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, les persones jurídiques i les entitats estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament. Les persones físiques podran decidir si volen fer el tràmit presencial o via internet.

D'acord amb el decret 76/2020, del 4 d'agost, d'Adminitració Digital (art.73.1 i 2), els empressaris individuals o autònoms, en el marc de les actuacions que realitzin en la seva condició d'empressari individual o autònom estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament. Per a més informació, pots consultar les bases de la convocatoria a l'apartat "Documentació" de la fitxa del tràmit.

 

Poden ser beneficiàries d´aquesta subvenció totes aquelles empreses que contractin laboralment a una o més persones participants dels projectes del Servei Municipal d'Ocupació de Sant Vicenç de Castellet.

Tràmit electrònic:

  • EMPLENA el formulari de sol·licitud de subvenció per a la contractació de persones, residents a Sant Vicenç de Castellet, en situació d’atur que trobaràs en la pestanya “Documents” del tràmit. Signa’l amb certificat digital, guarda’l i annexa’l en l’apartat de documents a adjuntar de la instància.
  • CLICA a “tramitar”, i emplena els diferents camps de la instància.
  • ADJUNTA/ANNEXA tots els documents que has de presentar i que tens detallats a la pestanya “Documentació” del tràmit.
  • COMPROVA les dades i els documents que has adjuntat, i signa la instancia amb el teu certificat digital. Et donaran un número de registre que podràs fer servir com a com a comprovant del tràmit que has iniciat.

 

Recorda que el termini de presentació a la convocatòria de subvencions finalitza el 30 de novembre de 2022.

 

Si necessites suport en la tramitació pots demanar cita prèvia amb la tècnica de Promoció Econòmica al següent número de telèfon: 93. 222.71.30

 

La cita es realitzarà a l’Espai Impuls, situat a c/ Mossèn Joan Orriols cantonada c/ Antoni Maria Claret.

 

 

  • Formulari – sol·licitud de la subvenció per a la contractació de persones, residents a Sant Vicenç de Castellet, en situació d’atur.
  • Document d’acreditació de la representació, només en el cas de presentar la sol·licitud un representant.
  • Certificat de vida laboral de l’empresa (model A002) i acreditació de que les persones donades de baixa de l’empresa en els últims 3 mesos no ha estat per acomiadament i/o expedient de regulació d’ocupació.
  • Model de domiciliació de pagaments emès pel teu banc que confirmi que aquest compte està registrat al nom del sol·licitant. El pots obtenir de dues maneres:

Opció 1 - Via internet (ordinador o mòbil) a través de la banca electrònica, sense desplaçaments innecessaris i de forma immediata. El certificat és gratuït en gairebé tots els bancs, però per a més seguretat fes una consulta a l’atenció al client de la teva entitat bancària.

Opció 2 - Descarrega el document “Dades Bancàries” que trobaràs en l’apartat “Documents” de la fitxa del tràmit. L’hauràs d’imprimir i acostar-te al teu banc per tal l’emplenin i segellin.

 

Documents relacionats:
Data inici: 15/09/2022
Data fi: 30/11/2022
Aquest tràmit no està disponible telemàticament o està fora de termini. Disculpeu les molèsties.