Descripció
Si ets una empresa i contractes laboralment a una o més persones en situació d’atur amb l’objecte de fomentar l’ocupació local, pots accedir a la convocatòria de subvenció per a la contractació de persones en atur.
L'import màxim de les subvencions a atorgar serà el següent, per a cadascun dels contractes laborals:
- En els contractes d'una durada mínima de 3 mesos, fins a un import de 1.000€ i de fins a 2.000€ en el cas de que la persona contractada tingui més de 45 anys o es trobi en situació de risc d’exclusió social.
- En els contractes de durada indefinida fins a un import de 2.000€ i de fins a 3.000€ en el cas de que la persona contractada tingui més de 45 anys o es trobi en situació de risc d’exclusió social.
- En el cas que la oferta de feina hagi estat gestionada pel Servei d’Ocupació Municipal de SVC, hi haurà un increment de 250€.
El termini per a presentar la sol·licitud finalitza a 30 de novembre 2024.
Important:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, les persones jurídiques i les entitats estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament. Les persones físiques podran decidir si volen fer el tràmit presencial o via internet.
D'acord amb el decret 76/2020, del 4 d'agost, d'Administració Digital (art.73.1 i 2), els empresaris individuals o autònoms, en el marc de les actuacions que realitzin en la seva condició d'empresari individual o autònom estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament. Per a més informació, pots consultar la convocatòria a l'apartat "Documentació" de la fitxa del tràmit.
Poden ser beneficiàries d´aquesta subvenció totes aquelles empreses que contractin laboralment a una o més persones que es trobin en situació d’atur.
Aquest tràmit només es pot fer per via telemàtica.
- EMPLENA el formulari de sol·licitud de subvenció per a la contractació de persones, residents a Sant Vicenç de Castellet, en situació d’atur que trobaràs en la pestanya “Documents” del tràmit. Signa’l amb certificat digital, guarda’l i annexa’l en l’apartat de documents a adjuntar de la instància.
- CLICA a “tramitar”, i emplena els diferents camps de la instància.
- ADJUNTA/ANNEXA tots els documents que s’han de presentar i que estan detallats a la convocatòria.
- COMPROVA les dades i els documents que has adjuntat, i signa la instància amb el teu certificat digital. Et donaran un número de registre que podràs fer servir com a comprovant del tràmit que has iniciat.
Recorda que el termini de presentació a la convocatòria de subvencions finalitza el 30 de novembre de 2024.
Si necessites suport en la tramitació pots demanar cita prèvia amb el tècnic de Promoció Econòmica al telèfon: 93.222.71.30
La cita es realitzarà a l’Espai Impuls, situat a c/ Mossèn Joan Orriols cantonada c/ Antoni Maria Claret.
La documentació a aportar en el moment de la sol·licitud és la següent:
- Formulari de sol·licitud de subvenció per la contractació de persones en atur
- Fotocòpia del NIF / CIF del sol·licitant (en cas fer el tràmit de forma presencial) o certificat digital (en cas de presentar la sol·licitud de forma telemàtica).
- Document d’acreditació de la representació, només en el cas de presentar la sol·licitud un representant.
- Certificat de vida laboral de l’empresa (model A002) i acreditació de que les persones donades de baixa de l’empresa en els últims 3 mesos no ha estat per acomiadament i/o expedient de regulació d’ocupació
- Declaració responsable de què l’empresa compleix amb les seves obligacions comptables, laborals i de conservació de documents
- Declaració responsable de què l’empresa compleix amb els principis ètics i regles de conducta establerts a l’article 55.2 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern
- Descripció del lloc de treball, amb les funcions, categoria, perfil professional requerit
- Descripció de la durada del contracte, la jornada laboral, el cost salarial mensual i el de les cotitzacions a la Seguretat Social i nombre de pagues previstes en el contractea
- Escriptura de constitució de l'entitat i dels poders amb què actua qui formula la sol·licitud
- Justificació del compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social
- Declaració de què es disposa dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats
- Model de domiciliació de pagaments (format paper) que trobarà en l’apartat ‘Documents’ o certificat de titularitat bancària (tràmit disponible en la seva banca electrònica)
- Declaració de les subvencions rebudes d'altres administracions o ens públics per al desenvolupament de l'activitat
Observacions:
L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà s’esmeni i s’aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent.
Documents relacionats:
Data inici: 01/10/2024
Data fi: 30/11/2024
FORA DE TERMINI !
Aquest tràmit no està disponible telemàticament o està fora de termini. Disculpeu les molèsties.