Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

PSI017 - Concurs oposició lliure de quatre places d'agent de la Policia Local de Sant Vicenç de Castellet

Selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure de quatre (4) places d’agent de la Policia Local de Sant Vicenç de Castellet, enquadrades en l’escala d’administració especial, sots-escala de serveis especials, policia local, i la constitució d’una borsa d’interinitat per cobrir necessitats temporals.

Aquestes places provenen de les Ofertes públiques d’ocupació de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet corresponents als anys 2020 i 2022.

De les quatre places convocades, una plaça queda reservada per dones, per a complir l’objectiu d’equilibrar la presència de dones i homes a la plantilla de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, d’acord amb els objectius municipals i amb el que preveu la disposició addicional vuitena de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals.

La present convocatòria també preveu la constitució d’una borsa d’interinitat per a cobrir interinament les necessitats de suport, absències, vacants, etc. del lloc de treball d’Agent de la Policia Local, en règim de personal funcionari interí de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, o sempre que es requereixi disposar d’aquest personal per a atendre necessitats urgents i inajornables, d’acord amb la normativa vigent. La vigència d’aquesta borsa s’estendrà fins a que es dugui a terme el proper procés selectiu per a llocs d’agent de la Policia Local a l’Ajuntament de Castellet.

 

  •  Requisits generals:

Els especificats a la base 3.1 de les bases generals aplicables a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

  • Requisits específics:
  1. Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb la legislació vigent.
  2. Haver complert 18 anys i no haver complert l’edat de jubilació forçosa, abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds
  3. Complir les condicions exigides per exercir les funcions que els puguin ésser encomanades, d'acord amb el que determina la Llei 16/1991, les disposicions que la despleguin i el Reglament dels cossos de policia local.
  4. Posseir el títol de graduat o graduada en educació secundaria, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitja, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d'equivalent o superior. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
  5. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria segons l’Annex III.
  6. Tenir una alçada mínima d’1,55 m per a les dones i d’1,65 m per als homes.
  7. No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l’aspirant ho acrediti  mitjançant el corresponent document oficial.
  8. Estar en possessió dels permisos de conduir:Permís de conduir vehicles de la classe B: s’haurà d’acreditar com a molt tard l’últim dia de presentació de sol·licituds. Permís de conduir vehicles de la classe A2: La presentació d'aquest permís podrà ajornar-se improrrogablement fins a la data d’inici del curs selectiu a l'Escola de Policia de Catalunya (EPC) de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), d'acord amb l'article 13.2 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les policies locals.
  9. Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de portar armes de foc.
  10. Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigent els permisos de conduir esmentats, mentre es mantingui relació amb la Policia Local de Sant Vicenç de Castellet. Les excepcionalitats seran per causes de forca major (sentència judicial, pèrdua del permís per esgotament dels punts, etc.).

Tots els requisits s'hauran de mantenir fins la presa de possessió de les persones aspirants com a funcionàries/àries de carrera.

 

PRESENCIAL:

Descarrega’t i emplena el formulari de sol·licitud de participació en procés selectiu que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquest document i la documentació que determina la convocatòria del procés selectiu a qualsevol de les dues  Oficines d’Atenció Ciutadana per tal us registrin la sol·licitud i iniciïn la tramitació del procediment.

A partir de la data en què finalitzi el període de presentació d’instàncies, es revisaran les sol·licituds i en el termini màxim d’un mes es publicarà, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la qualificació d’aquesta fase, a través de les quals les persones aspirants seran qualificades com a admeses o excloses, en funció del compliment dels requisits exigits a la base cinquena d’aquesta convocatòria.

Informem que, d’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació, tal i com es determina en la descripció del tràmit.

  

TRÀMIT ELECTRÒNIC

  • Clica a “tramitar” i accedeix al tràmit.
  • Emplena el formulari i adjunta la documentació que estableixen les bases de la convocatòria
  • Adjunta la documentació que determinen les bases de la convocatòria i el formulari de sol·licitud de presentació al concurs oposició de quatre places d’agent de la policia local de Sant Vicenç de Castellet.
  • En el cas d’actuar com a representant, adjunta també el document d’acreditació de la representació que trobaràs en l’apartat “documents” signat per la persona representada i per la que vol acreditar la representació (també ho pots fer a través del Registre d’Apoderaments).
  • Comprova les dades i els documents adjuntats i signa la instància amb el teu certificat electrònic.
  • Registra la sol·licitud i guarda’t una còpia com a comprovant al teu ordinador.

A partir de la data en què finalitzi el període de presentació d’instàncies, es revisaran les sol·licituds i en el termini màxim d’un mes es publicarà, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la qualificació d’aquesta fase, a través de les quals les persones aspirants seran qualificades com a admeses o excloses, en funció del compliment dels requisits exigits a la base cinquena d’aquesta convocatòria.

 

 

  • Formulari sol·licitud de presentació al concurs oposició lliure de quatre places d’agent de la policia local de Sant Vicenç de Castellet. (Recomanem l'última versió del l'ector de PDF Adobe Acrobat Reader pel correcte funcionament del formulari)
  • Currículum vitae de l'aspirant, en el qual s’haurà de detallar de forma ordenada els mèrits que aporta per a cadascun dels factors de valoració establerts al barem regulador de la fase de concurs. La documentació acreditativa del detall dels mèrits al·legats, serà requerida a les persones aspirants, que hagin superat la fase d’oposició prevista a la clàusula novena i previ a la valoració de la fase de concurs.
  • Acreditació representació en cas ho presenti representant (com a document adjunt).
Documents relacionats:
Data inici: 24/10/2022
Data fi: 29/11/2022

En aplicació de les Ordenances fiscals vigents a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet per a l’any 2022, les persones admeses en el procediment selectiu hauran de fer efectiu el pagament de la taxa, d’acord a l’ordenança fiscal 06, epígraf 7 per import següent:

  • Llocs de treball de nivell C2 o assimilats ---  15,00 €
  • Llocs de treball de nivell C2 o assimilats (5% bonificació per tramitació electrònica)--------14,25 €
  • Llocs de treball de nivell C2 o assimilats, per a aquelles persones que acreditin estar en situació d’atur--- 7,50 €

 

El pagament de la taxa es podrà formalitzar a les Oficines de l’Ajuntament o bé a través de transferència a un dels següents comptes corrents:

 “La Caixa”—Caixabank – Número compte IBAN ES86.2100.0361.5302.0011.4117

 BBVA– Número compte IBAN ES66.0182.6035.4302.0154.7870

 

Únicament després de fer efectiu el pagament d’aquesta taxa es considerarà formalitzada l’admissió

D’acord amb que el que estableix l’article 12 de la Llei 8/1989, de 13 d’abril, de taxes i preus públics, procedirà la devolució de les taxes que s’haguessin exigit quan no es realitzi el seu fet imposable per causes no imputables al subjecte passiu. Per tant, no procedirà la devolució del pagament de la taxa pels drets d’examen en el supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a l’interessat. Per tant, en el supòsit de desistiment o d’exclusió per no complir els requisits o no aportar els documents exigits a la convocatòria no donarà lloc a la devolució dels

 

Aquest tràmit no està disponible telemàticament o està fora de termini. Disculpeu les molèsties.