Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure de quatre (4) places d’agent de la Policia Local de Sant Vicenç de Castellet, enquadrades en l’escala d’administració especial, sots-escala de serveis especials, policia local, i la constitució d’una borsa d’interinitat per cobrir necessitats temporals.
Aquestes places provenen de les Ofertes públiques d’ocupació de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet corresponents als anys 2020 i 2022.
De les quatre places convocades, una plaça queda reservada per dones, per a complir l’objectiu d’equilibrar la presència de dones i homes a la plantilla de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, d’acord amb els objectius municipals i amb el que preveu la disposició addicional vuitena de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals.
La present convocatòria també preveu la constitució d’una borsa d’interinitat per a cobrir interinament les necessitats de suport, absències, vacants, etc. del lloc de treball d’Agent de la Policia Local, en règim de personal funcionari interí de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, o sempre que es requereixi disposar d’aquest personal per a atendre necessitats urgents i inajornables, d’acord amb la normativa vigent. La vigència d’aquesta borsa s’estendrà fins a que es dugui a terme el proper procés selectiu per a llocs d’agent de la Policia Local a l’Ajuntament de Castellet.
Els especificats a la base 3.1 de les bases generals aplicables a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.
Tots els requisits s'hauran de mantenir fins la presa de possessió de les persones aspirants com a funcionàries/àries de carrera.
PRESENCIAL:
Descarrega’t i emplena el formulari de sol·licitud de participació en procés selectiu que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquest document i la documentació que determina la convocatòria del procés selectiu a qualsevol de les dues Oficines d’Atenció Ciutadana per tal us registrin la sol·licitud i iniciïn la tramitació del procediment.
A partir de la data en què finalitzi el període de presentació d’instàncies, es revisaran les sol·licituds i en el termini màxim d’un mes es publicarà, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la qualificació d’aquesta fase, a través de les quals les persones aspirants seran qualificades com a admeses o excloses, en funció del compliment dels requisits exigits a la base cinquena d’aquesta convocatòria.
Informem que, d’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació, tal i com es determina en la descripció del tràmit.
TRÀMIT ELECTRÒNIC
A partir de la data en què finalitzi el període de presentació d’instàncies, es revisaran les sol·licituds i en el termini màxim d’un mes es publicarà, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la qualificació d’aquesta fase, a través de les quals les persones aspirants seran qualificades com a admeses o excloses, en funció del compliment dels requisits exigits a la base cinquena d’aquesta convocatòria.
En aplicació de les Ordenances fiscals vigents a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet per a l’any 2022, les persones admeses en el procediment selectiu hauran de fer efectiu el pagament de la taxa, d’acord a l’ordenança fiscal 06, epígraf 7 per import següent:
El pagament de la taxa es podrà formalitzar a les Oficines de l’Ajuntament o bé a través de transferència a un dels següents comptes corrents:
“La Caixa”—Caixabank – Número compte IBAN ES86.2100.0361.5302.0011.4117
BBVA– Número compte IBAN ES66.0182.6035.4302.0154.7870
Únicament després de fer efectiu el pagament d’aquesta taxa es considerarà formalitzada l’admissió
D’acord amb que el que estableix l’article 12 de la Llei 8/1989, de 13 d’abril, de taxes i preus públics, procedirà la devolució de les taxes que s’haguessin exigit quan no es realitzi el seu fet imposable per causes no imputables al subjecte passiu. Per tant, no procedirà la devolució del pagament de la taxa pels drets d’examen en el supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a l’interessat. Per tant, en el supòsit de desistiment o d’exclusió per no complir els requisits o no aportar els documents exigits a la convocatòria no donarà lloc a la devolució dels