Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Les entitats i associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, estan obligades a notificar a l'Ajuntament qualsevol modificació que es produeixi en les dades registrades, mitjançant la presentació de la sol·licitud de modificació al Registre General, dins del mes següent al que s'hagi produït l'esmentada variació.
També obliga a les entitats i associacions registrades a notificar a l'Ajuntament, durant el mes de gener de cada any, les modificacions produïdes en les dades registrals i, en particular, les referents al nombre de socis, la relació d'ajuts rebuts, el pressupost i el programa d'activitats de l'exercici.
La modificació de dades de les entitats i associacions en aquest Registre ha de permetre:
Poden demanar la modificació de dades les entitats i associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
A partir de l’1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament.
Observacions
Les modificacions de dades es faran a sol·licitud de les entitats mitjançant un imprès normalitzat i hauran d'aportar les següents dades i documentació:
Més informació
Causaran baixa en el Registre, previ el tràmit d'audiència corresponent, les entitats/associacions que incorrin, entre d'altres supòsits, en la manca de comunicació de les modificacions que afectin les dades que consten en el Registre.