Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

PSC001 - Sol·licitud de llicència d'ocupació de la via pública relacionada amb construcció i vehicles

Aquest tràmit permet a les persones interessades o als seus representants degudament acreditats, sol·licitar la llicència d’ocupació de la via pública per a temes relacionats amb la construcció. Ja sigui per posar tanques o bastides en façana, reserva d’espai d’aparcament per a posar-hi grues o altres vehicles, o per a contenidors i/o materials, i finalment també hi ha la opció de sol·licitar el tancament total del carrer.

L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en contactarà amb el sol·licitant per fer-li saber el resultat de la seva sol·licitud i fer-li arribar la informació per poder liquidar-la.

Cal presentar aquesta sol·licitud amb una antelació mínima de 5 dies hàbils per poder garantir la reserva de l’espai.

  • Qualsevol persona física o jurídica
  • Un representant degudament acreditat

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.

Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Presencial

  • Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit.
  • Presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que necessària per a realitzar la recerca, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana
  • Liquidar la taxa corresponent a la Oficina d'Atenció Ciutadana mitjançant pagament amb targeta bancària

Informem que, d’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.

Es el cas d’haver-te registrat telemàticament com a representant d’aquesta persona en el Registre d’Apoderaments telemàtic, no caldrà presentar cap document donat que es comprovarà la inscripció en el moment de presentar la sol·licitud.

Telemàtic

  • Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit.
  • Fes clic al botó “tramitar” de la pressent pàgina.
  • Revisa que les dades que apareixen són correctes.
  • Adjunta la sol·licitud que has omplert inicialment.
  • Adjunta, si és el cas, la documentació addicional que consideris necessària.
  • Envia la sol·licitud

Formulari de sol·licitud degudament complimentat i signat.

Si necessites afegir algun planol o croquis, pots adjuntar-lo en el moment de presentar la sol·licitud.

Documents relacionats:
Durant tot l'any.

El preu està regulat a l'ordenança fiscal OF 2025/11 que pots consultar al següent enllaç:

TAXA PER OCUPACIONS DEL SUBSÒL, EL SOL I LA VOLADA DE LA VIA PUBLICA

En cas de sol·licitar bastides que no permetin el pas de vehicles i/o vianants, es liquidarà la reserva de l’espai de la bastida de les mides que es proporcionin més la reserva d’espai necessària per a garantir el pas a vehicles i/o vianants