Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
D’acord amb la Declaració Universal dels Drets dels infants i la Llei 14/2010 dels drets i les oportunitats en la infància i l'adolescència, que incideix de forma específica en la responsabilitat de les administracions i de la societat en general, en acordar estratègies tenint en compte l’interès superior de l’infant amb independència del seu entorn familiar, social o relacional, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, ha fet possible, en els últims anys, unes polítiques socials i educatives, sota el principi de la inclusió, apostant per dur a terme un conjunt d'actuacions que beneficiïn en primera instància als infants, amb independència de la situació socioeconòmica de la seva família i atenent la diversitat i amb la finalitat de fomentar la igualtat d’oportunitats, l’accessibilitat i l’educació en valors.
Pel que fa als ajuts de llibres i material escolar, serà subvencionable el cost dels llibres i/o material escolar per infants que cursin segon cicle d'educacio infantil, primària i educació secundària obligatòria, amb l'objectiu de garantir la igualtat d'oportunitats de la infància en l'entorn escolar.
Pares, mares i/o tutors legals d’infants d’entre 3 i 16 anys de Sant Vicenç de Castellet que compleixin els criteris econòmics aprovats en el moment de la sol·licitud
Presencial
Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que consideris necessària, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
Tràmit electrònic
§ 3 Últimes nòmines
§ Pensionistes: Certificat de la pensió percebuda, emès per l’organisme oficial corresponent, amb indicació del seu import.
§ En cas de ser autònom, declaració de l'IVA de l'últim trimestre i de la declaració de renda últim exercici.
§ Si s’ha estat a l’atur o s’ha percebut altres prestacions, certificat de l’organisme competent (OTG), amb indicació del període d’atur i, si escau, dels imports percebuts durant l’any.
2. Certificat d’altes i baixes a la Seguretat Social (Informe de vida laboral).
3. Certificat de DADES FISCALS emès per l’Agència Tributària de rendiments del treball, rendiments de capital mobiliari i immobiliari, guanys patrimonials, habitatges en propietat, etc.*
Per a completar la informació relativa al compliment dels requisits, l’Ajuntament podrà requerir al sol·licitant qualsevol altra documentació que resulti necessària.
*Documents susceptibles de ser consultats telemàticament i al propi organisme amb autorització.
Es recomana emprar el programari de visor de pdf de l'Adobe Acrobat Reader en les seves últimes versions per tal de poder aprofitar totes les funcionalitats correctament, així com l'annexa de documentació, la signatura electrònica i altres.