Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TTD003 - Subvencions als professionals autònoms de nova constitució

Tramit adreçat a totes aquelles persones a SVC que han estat a l'atur i han iniciat una activitat econòmica de nova constitucio com a professional autònom.

La quantia de la subvenció serà de 1.000 euros si ets autònom de nova constitució i inicies una activitat sense lloguer de local i de 2.000, euros si a més d'iniciar l'activitat, has llogat un local dins del municipi.

El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 30 de novembre del 2022.

Requeriments:

  • Estar empadronat a Sant Vicenç de Castellet amb una antiguitat mínima de 3 mesos abans de l’inici de l’alta de l’activitat que fonamenta la concessió de la subvenció.
  • Mantenir l’empadronament durant l’any de la concessió de la subvenció, i, com a mínim, fins a l’aprovació de la justificació.
  • Iniciar una activitat econòmica entre l’1 de desembre del 2021 i el 30 de novembre de l’any en curs.
  • Estar al corrent del compliment de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, amb la Seguretat Social i amb l’Agència Tributària i complir amb la normativa específica que regula el contracte que ofereixi.
  • No haver estat mai beneficiari/ària de la mateixa assignació econòmica objecte d’aquesta sol·licitud.

 

Per a consultar les bases de la convocatòria ves a l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit.

 

Presencial

  • Descarrega’t i emplena el formulari de sol·licitud de subvenció per a autònoms de nova constitució que trobaràs en la pestanya “Documents” del tràmit. Clica sobre el document per descarregar el formulari i emplena tots els camps. Finalment signa el formulari.
  • Recorda que en el moment de presentar la sol·licitud has de presentar també tots els documents que figuren com a obligatoris en la mateix formulari – sol·licitud.

Important:

En cas de presentar la sol·licitud un representant cal aportar el document “Acreditació de Representació” què trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit. Fes ho signar per la persona a la qual has de representar i presenta aquest document conjuntament amb la sol·licitud del tràmit.

 

Tràmit electrònic

  • EMPLENA el formulari de sol·licitud de subvenció per a autònoms de nova constitució que trobaràs en la pestanya “Documents” del tràmit. Clica sobre el document per descarregar el formulari i emplena tots els camps. Signa’l amb certificat digital, guarda’l i annexa’l en l’apartat de documents a adjuntar de la instància.
  • CLICA a “tramitar”, i emplena els diferents camps de la instància.
  • ADJUNTA/annexa tots els documents que has de presentar i que tens detallats a la pestanya “Documentació” del tràmit.
  • COMPROVA les dades i els documents que has adjuntat, i signa la instancia amb el teu certificat digital. Et donaran un número de registre que podràs fer servir com a com a comprovant del tràmit que has iniciat.

 

Recorda que el termini de presentació a la convocatòria de subvencions finalitza el 30 de novembre de 2022.

Si necessites suport en la tramitació pots demanar cita prèvia amb la tècnica de Promoció Econòmica al següent número de telèfon: 93. 222.71.30

La cita es realitzarà a l’Espai Impuls, situat a c/ Mossèn Joan Orriols cantonada c/ Antoni Maria Claret.

  1. Fotocòpia del NIF / CIF del sol·licitant (en cas fer el tràmit de forma presencial)
  2. Certificat digital (en cas de presentar la sol·licitud de forma telemàtica)
  3. Document d’acreditació signat per la persona a la qual es representa i pel que exerceix la representació.
  4. Còpia de l’alta al Règim Especial de Treballadors Autònoms (RETA), de l’epígraf en el qual ha tramitat l’alta a la Seguretat Social.
  5. Certificat de vida laboral del sol·licitant.
  6. Certificats que acreditin que es troba al corrent del pagament de les obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social i de les obligacions tributàries amb l’Estat i amb la Generalitat de Catalunya.
  1. Model de domiciliació de pagaments (format paper) que trobarà en l’apartat “Documents”  o certificat de titularitat bancària (tràmit disponible en la seva banca electrònica).

 

No serà necessària la presentació de la documentació justificativa de complir amb aquells requisits, dels enumerats anteriorment, dels que en sigui responsable l'Ajuntament. Així mateix, tampoc serà necessària la presentació de la documentació justificativa d'aquells requisits dels que no n'és responsable, si el sol·licitant autoritza a l'Ajuntament mitjançant l'acceptació de la clàusula expressa que constarà en el formulari de sol·licitud, per a accedir als fitxers responsabilitat d'altres administracions públiques, que continguin l'esmentada informació.

 

Observacions:

L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà s’esmeni i s’aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent.

Documents relacionats:
Data inici: 15/09/2022
Data fi: 30/11/2022
Aquest tràmit no està disponible telemàticament o està fora de termini. Disculpeu les molèsties.