Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Tramit adreçat a totes aquelles persones a SVC que han estat a l'atur i han iniciat una activitat econòmica de nova constitucio com a professional autònom.
La quantia de la subvenció serà de 1.000 euros si ets autònom de nova constitució i inicies una activitat sense lloguer de local i de 2.000, euros si a més d'iniciar l'activitat, has llogat un local dins del municipi.
El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 30 de novembre del 2022.
Requeriments:
Per a consultar les bases de la convocatòria ves a l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit.
Presencial
Important:
En cas de presentar la sol·licitud un representant cal aportar el document “Acreditació de Representació” què trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit. Fes ho signar per la persona a la qual has de representar i presenta aquest document conjuntament amb la sol·licitud del tràmit.
Tràmit electrònic
Recorda que el termini de presentació a la convocatòria de subvencions finalitza el 30 de novembre de 2022.
Si necessites suport en la tramitació pots demanar cita prèvia amb la tècnica de Promoció Econòmica al següent número de telèfon: 93. 222.71.30
La cita es realitzarà a l’Espai Impuls, situat a c/ Mossèn Joan Orriols cantonada c/ Antoni Maria Claret.
No serà necessària la presentació de la documentació justificativa de complir amb aquells requisits, dels enumerats anteriorment, dels que en sigui responsable l'Ajuntament. Així mateix, tampoc serà necessària la presentació de la documentació justificativa d'aquells requisits dels que no n'és responsable, si el sol·licitant autoritza a l'Ajuntament mitjançant l'acceptació de la clàusula expressa que constarà en el formulari de sol·licitud, per a accedir als fitxers responsabilitat d'altres administracions públiques, que continguin l'esmentada informació.
Observacions:
L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà s’esmeni i s’aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent.