Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Aquest tràmit permet la presentació d’una instància o l’aportació de documentació a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.
Polts fer servir aquest tràmit genèric de presentació d’instàncies quan no existeixi un tràmit específic per a la gestió que vols realitzar en el catàleg de tràmits.
IMPORTANT:
D’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.
Cal acreditar la representació en els següents supòsits
La manca d’acreditació o l’acreditació insuficient de la representació no impedeix efectuar el tràmit sempre que aportis la documentació o en reparis el defecte que tingui en el termini de 10 dies que ha de concedir l’òrgan administratiu. El termini pot ser superior quan les circumstàncies ho requereixin.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Presencial
Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que consideris necessària, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
Tràmit electrònic
Observacions:
Gratuït