Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TSI001 - Instància genèrica

Aquest tràmit permet la presentació d’una instància o l’aportació de documentació a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

Polts fer servir aquest tràmit genèric de presentació d’instàncies quan no existeixi un tràmit específic per a la gestió que vols realitzar en el catàleg de tràmits.

IMPORTANT:

D’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.

Cal acreditar la representació en els següents supòsits

  • Formulació de sol·licituds.
  • Presentació de declaracions responsables o comunicacions.
  • Interposició de recursos.
  • Desistir d’accions.
  • Renunciar a drets en nom d’altra persona.

La manca d’acreditació o l’acreditació insuficient de la representació no impedeix efectuar el tràmit sempre que aportis la documentació o en reparis el defecte que tingui en el termini de 10 dies que ha de concedir l’òrgan administratiu. El termini pot ser superior quan les circumstàncies ho requereixin.

  • Qualsevol persona física o jurídica.
  • Un representant degudament autoritzat.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Presencial

Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que consideris necessària, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Tràmit electrònic

  • Clica a “tramitar” i accedeix al tràmit.
  • Emplena el formulari i adjunta la documentació que consideris necessària (opcional).
  • En el cas d’actuar com a representant, adjunta el document d’acreditació de la representació que trobaràs en l’apartat “documents” signat per la persona representada i per la que vol acreditar la representació.
  • Comprova les dades i els documents adjuntats (si és el cas) abans de signar electrònicament el document.
  • Registra la sol·licitud i guarda't una còpia com a comprovant en el teu ordinador.
  • Imprès o formulari de la sol·licitud.
  • Documentació d’identificació
    • a) DNI, NIF o NIE, en tràmit presencial.
    • b) Certificat digital en cas de fer el tràmit electrònic.
  • Acreditació de la representació, signada per la persona interessada, en el cas que la sol·licitud la presenti una altre persona.
  • Aquella que es consideri adient d’acord al tràmit que es vol realitzar.

Observacions:

  • L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà al titular per a que les esmeni i aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent
Durant tot l'any.

Gratuït