Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TSE002 - Justificant de tributs pagats

És el tràmit que permet acreditar estar al corrent de pagament o els deutes pendents dels diferents tributs municipals.

Per tal que la sol·licitud tingui efecte, no han d’haver transcorregut més de 4 anys des de la data de pagament.

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet té delegades diverses gestions relacionades amb els procediments tributaris de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT), com ara la gestió de rebuts, per tant si vols fer el tràmit electrònic t’adreçarem a la Seu Electrònica de l’ORGT.

  • El titular del rebut
  • Un representant degudament autoritzat

    En aquest cas, d’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.

Recordem que d’acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Presencial

  • 1. En qualsevol de les oficines d’atenció ciutadana de l’ORGT, pots consultar el llistat d'oficines al següent enllaç: https://orgt.diba.cat/ca/Informacio/Xarxaofi/XarxaofiLlista
  • 2. Si ets ciutadà/na de Sant Vicenç de Castellet, pots accedir al document de sol·licitud de certificat de rebuts pagats que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit. Hauràs d’ emplenar el document i registrar-lo en qualsevol de les dues Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament. Informem que, d’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.

Tràmit electrònic

  • 1.- Si Cliques “tramitar” accediràs a la web de l’ORGT de la Diputació de Barcelona, on podràs tramitar un “Justificant de tributs pagats” i també sol·licitar que et trametin un certificat de tributs pagats al teu domicili.
  • Imprès o formulari de la sol·licitud.
  • Documentació d’identificació
    • a) DNI, NIF o NIE, en tràmit presencial.
    • b) Certificat digital en cas de fer el tràmit electrònic.
  • Acreditació de la representació, signada per la persona interessada, en el cas que la sol·licitud la presenti una altre persona.
  • Aquella que es consideri adient d’acord al tràmit que es vol realitzar

Observacions:

  • L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà al titular per a que les esmeni i aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent.
Documents relacionats:
Durant tot l'any.

Gratuït