Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Aquest tràmit et permet sol·licitar la cancel·lació o supressió de les teves dades de caràcter personal, que són objecte de tractament per part de l’Ajuntament de Sant Vicenç, quan siguin inadequades, excessives o innecessàries, o quan es conservin durant un temps superior al que pertoqui, o siguin contraries a la LOPD.
La persona interessada té el dret d’obtenir, sense dilació indeguda del responsable del tractament, la supressió i cancel·lació de les dades personals que el concerneixin sempre que concorrin alguna de les circumstàncies regulades en l’article 17 del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).
Aquests drets poden ser exercits per les persones afectades o una persona representant en nom seu (en el cas de menors de 14 anys, persones amb discapacitat, persones més grans de 14 anys si la llei ho exigeix, o quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi).
En el cas d'una persona difunta el dret de supressió pot ser exercit pels familiars davant els òrgans responsables dels fitxers que continguin dades d'aquesta persona.
Excepcions als drets:
D’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.
Els drets seran denegats quan la sol·licitud hagi estat formulada per una persona diferent de l'afectada i no s'hagi acreditat adequadament la seva representació.
Recursos:
Reclamació oportuna a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades per iniciar el procediment de tutela dels drets, d’acord amb l’article 16 de la Llei 32/2010, de l’1 d’octubre, de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
D’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.
Els drets seran denegats quan la sol·licitud hagi estat formulada per una persona diferent de l'afectada i no s'hagi acreditat adequadament la seva representació.
Presencial
Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que consideris necessària, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
Tràmit electrònic
Observacions:
Gratuït