Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TSP005 - Sol·licitud subvencions nominatives

Procediment extraordinari de concessió directa de subvencions, que ja estan previstes en el pressupost municipal de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

Els perceptors d’aquestes subvencions apareixen al pressupost de forma nominativa plenament identificats com a tals i amb la dotació econòmica subvencional a atorgar de manera singularitzada.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, les persones jurídiques i les entitats estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

  • Qualsevol entitat que estigui inscrita en el Registre d'Entitats de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.
  • El president/a de l’entitat.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, aquest tràmit només es podrà presentar de forma telemàtica.

Tràmit electrònic:

  • Descarrega’t els documents que trobaràs a l’apartat “Documentació”
    1. Omple i imprimeix el document “Certificat Junta”, signeu-lo (signatura manual tradicional) per tots els membres de la Junta directiva i valida’l amb el segell de l’entitat. Escaneja aquest document.
    2. Omple un document “Annex A” per cada activitat que tingueu previst fer durant l’any.
    3. Omple les dades del formulari de sol·licitud, adjuntar-hi un annex per cada activitat prevista i el certificat de junta que has escanejat.
    4. Prem el botó validar per comprovar que s’ha omplert correctament i s’activi el camp de signatura.
    5. Signa el document amb certificat digital (no amb signatura tradicional).
    6. Guarda aquest PDF en el teu ordinador.
  • Clica el botó “tramitar” que veus al final d’aquesta pantalla i accedeix a la presentació de la sol·licitud.
    1. Omple les dades que et demani i adjunta el document PDF de sol·licitud que tens guardat al teu ordinador.
    2. Comprova que les dades i els documents adjunts són correctes i tramita la sol·licitud.
    3. Rebràs una còpia de la teva sol·licitud al correu electrònic que hagis indicat.

Recomanacions

Es recomana utilitzar el programari de visor de pdf de l'Adobe Acrobat Reader en les seves últimes versions per tal de poder aprofitar totes les funcionalitats correctament, així com l'annexa de documentació, la signatura electrònica i altres.

L’Ajuntament revisarà la documentació presentada, i en cas que es detectin mancances o deficiències en la forma o en l’objecte del tràmit, es requerirà al titular per a que les esmeni i aporti la documentació que s’hagi considerat necessària en el termini que marca la norma administrativa vigent.

 

Recomanacions

Es recomana utilitzar el programari de visor de pdf de l'Adobe Acrobat Reader en les seves últimes versions per tal de poder aprofitar totes les funcionalitats correctament, així com l'annexa de documentació, la signatura electrònica i altres.

Documents relacionats:
Durant tot l'any.