Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TSP022 - Sol·licitud ajuts al transport per a l’alumnat d’estudis post obligatoris de fora del municipi.

Ajuts econòmics destinats a finançar les despeses de transport públic dels estudiants empadronats a Sant Vicenç de Castellet que cursin estudis postobligatoris fora del municipi durant el curs 2025-2026

Import de l’ajut

  • Fins un màxim de 120 € per persona.
  • L’import final pot ser proporcional segons el nombre de sol·licituds que compleixin els requisits.
  • El pressupost total és de 5.137,81 €.

Persones que compleixin tots aquests requisits:

  • Estar empadronades a Sant Vicenç de Castellet.
  • Estar matriculades en un centre fora del municipi que imparteixi pel curs 25-26:
    • Batxillerat
    • Cicles formatius de grau mitjà o superior
    • Programes de formació i inserció (PFI)
    • Estudis universitaris oficials de grau/
  • Fer ús de transport públic per assistir al centre durant el curs 25-26.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament, Hisenda i Seguretat Social.
  • No trobar-se en cap supòsit d’exclusió o reintegrament previst per la Llei 38/2003 de subvencions.
  • Declarar no percebre un altre ajut pel mateix concepte del Ministeri d’Educació.

Telemàticament a la seu electrònica municipal: www.svc.cat

  • Clica a “tramitar” i emplena la instància sol·licitud.
  • En l’apartat “Documentació” trobaràs el document “Formulari ajuts al transport per a l’alumnat d’estudis post obligatoris fora de Sant Vicenç de Castellet”
  1. Clica sobre el document per descarregar el formulari.
  2. Obre el formulari, sense deixar cap camp vuit.
  3. Signa el document amb certificat digital (no amb signatura tradicional).
  4. Adjunta’l en l’apartat corresponent de la instància – sol·licitud.
  5. Comprova les dades i els documents que has adjuntat, abans de signar electrònicament el document.
  6. Signa la instància – sol·licitud amb certificat digital, i registra la sol·licitud.
  7. Guarda’t una còpia com a comprovant en l’ordinador.
  1. DNI/NIE de l’alumne/a (i del pare/mare/tutor si és menor d’edat).
  2. Formulari específic de sol·licitud amb declaració responsable.
  3. Volant d’empadronament (l’obté l’Ajuntament).
  4. Document acreditatiu de la matrícula del curs 2025-2026.
  5. (Per a la justificació posterior) Bitllets, abonaments o factures del transport públic.
Documents relacionats:
Data inici: 29/10/2025
Data fi: 12/11/2025

Gratuït.

Justificació de la despesa

  • Cal presentar la documentació justificativa (bitllets, abonaments o factures de transport públic) fins al 31 de maig de 2026.