Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

TSP014 - sol·licitud subvencio colonies estiu

D’acord amb la Declaració Universal dels Drets dels infants i la  Llei 14/2010 dels drets i les oportunitats en la infància i l'adolescència, que incideix de forma específica en la responsabilitat de les administracions i de la societat en general, en acordar estratègies tenint en compte l’interès superior de l’infant amb independència del seu entorn familiar, social o relacional, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, ha fet possible, en els últims anys, unes polítiques socials i educatives, sota el principi de la inclusió, apostant per dur a terme un conjunt d'actuacions que beneficiïn en primera instància als infants, amb independència de la situació socioeconòmica de la seva família i atenent la diversitat i amb la finalitat de fomentar la igualtat d’oportunitats, l’accessibilitat i l’educació en valors.

Pel que fa als casals d’estiu, serà subvencionable el cost de les quotes de participació en una activitat o casal d’estiu que es porti a terme per una entitat, associació o club esportiu de Sant Vicenç de Castellet

Pares, mares i/o tutors legals d’infants d’entre 3 i 16 anys de Sant Vicenç de Castellet que compleixin els criteris econòmics aprovats en el moment de la sol·licitud

Presencial

Descarrega’t i emplena la sol·licitud que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, i presenta aquesta sol·licitud, amb les dades i la documentació que s'especifica a l'apartat "Documentació", a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Tràmit electrònic

  • Descarrega't, emplena i signa electrònicament el formulari específic que trobaràs a l'apartat documentació d'aquest tràmit, guarda'l al teu ordinador (tingues en compte que heu de signar tots els majors de 16 anys de la unitat familiar)
  • Clica a “tramitar” i accedeix a la instància genèrica.
  • Comprova que les dades capturades del teu certificat digital són correctes.
  • Adjunta el formulari que acabes d'omplir i guardar al teu ordinador.
  • Adjunta la documentació necesària que s'especifica a l'apartat "Documentació"
  • Registra la sol·licitud i guarda't una còpia com a comprovant en el teu ordinador.

 

  • DNI/NIE/passaport del pare/mare o tutors i de tots els membres que formen la unitat de convivència en edat laboral (TOTS ELS MAJORS DE 16 ANYS)
  • Llibre de família.
  • Inscripció a l'activitat, on s'especifiqui la duració en setmanes
  • Comprovant del pagament del 100% de l’activitat o casal, si escau.
  • Certificat de disminució emès per l’ICASS, si es dona el cas.
  • Títol o certificat de família nombrosa i/o monoparental, si es dona el cas.
  • Conveni regulador en cas de pares separats i denúncia d’incompliment de la pensió d’aliments si és el cas.
  • Certificat de la DGAIA, si és el cas
  • Justificant d’ingressos de la persona sol·licitant i de cadascun dels membres en edat laboral (MAJORS DE 16 ANYS), 
    • preferentment:
    • Declaració de Renda complerta de l'exercici anterior, degudament segellada per l’òrgan competent i amb Annex de Dades Fiscals *.
    • En cas de NO haver presentat la declaració de renda per no estar-hi obligats, d’acord amb la normativa tributària, o en cas de NO haver tingut ingressos o en cas que la situació econòmica actual no sigui la mateixa que la de l’exercici anterior, caldrà portar:
      1. Ingressos econòmics dels darrers 3 mesos, anteriors a la convocatòria, de tots els membres del nucli de convivència majors de 16 anys:
        • 3 Últimes nòmines
        • Pensionistes: Certificat de la pensió percebuda, emès per l’organisme oficial corresponent, amb indicació del seu import.
        • En cas de ser autònom, declaració de l'IVA de l'últim trimestre i de la declaració de renda últim exercici.
        • Si s’ha estat a l’atur o s’ha percebut altres prestacions, certificat de l’organisme competent (OTG), amb indicació del període d’atur i, si escau, dels imports percebuts durant l’any.
      2. Certificat d’altes i baixes a la Seguretat Social (Informe de vida laboral).
      3. Certificat de DADES FISCALS emès per l’Agència Tributària de rendiments del treball, rendiments de capital mobiliari i immobiliari, guanys patrimonials, habitatges en propietat, etc.* 

Per a completar la informació relativa al compliment dels requisits, l’Ajuntament podrà requerir al sol·licitant qualsevol altra documentació que resulti necessària.

*Documents susceptibles de ser consultats telemàticament i al propi organisme amb autorització.

Documents relacionats:
Data inici: 05/06/2025
Data fi: 18/06/2025