Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

OAC

L’OAC és la oficina d'atenció a la ciutadania, és el canal de comunicació principal entre l'ajuntament i el ciutadà.

És l'espai que centralitza tota la informació dels serveis i tràmits que s'impulsen des de l'Ajuntament, per a facilitar i simplificar la relacio de la ciutadania amb l'Ajuntament.

Funcions principals

  • Informació de tots els tràmits i serveis municipals.
  • Registre general de l'Ajuntament.
  • Entitat de registre IdCAT.
  • Tràmits relacionats amb el padró municipal d'habitants.
  • Informació i gestió dels tributs municipals.
  • Oficina de recaptació municipal.
  • Punt d'informació cadastral.
  • Punt de recull d'incidències a la via pública.
  • Bústia de suggeriments
  • Matrimonis civils
  • Inscripcions als serveis i activitats municipals

 

Horaris

De dilluns a divendres, de 8:00 a 13h

Dimecres, de 16:00 a 19:00 h (setembre-juny)

Dades de contacte

Pl. de l’Ajuntament, 10

08295-Sant Vicenç de Castellet

Telèfon: 936930611

Fax: 936930610

oac@svc.cat

Enllaços