Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

Ple municipal ordinari, del 28 de maig

28 maig 2025

El Ple de maig aprova la modificació de la plantilla municipal i la pròrroga d’un conveni energètic comarcal

També es va aprovar un expedient de reconeixement extrajudicial de crèdit i es van donar a conèixer diversos informes econòmics i de control intern

El Ple ordinari de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, celebrat el 28 de maig de 2025, va aprovar diversos acords rellevants en matèria de recursos humans, serveis públics i gestió econòmica. La sessió es va dur a terme a les 19.30 h a la Sala de Plens.

Un dels punts destacats va ser l’aprovació per unanimitat del reconeixement extrajudicial de crèdit per import de 30.512,12 €, corresponent a factures pendents de serveis prestats, amb vot favorable de JUNTS CM, i l’abstenció d’ERC-AM, SV SV i PSC-CP.

També es va aprovar, amb el suport de tots els grups municipals, la modificació de la plantilla de personal per a l’any 2025, amb l’objectiu d’ajustar la configuració dels recursos humans a les necessitats actuals del consistori.

En l’àmbit del medi ambient i benestar social, el Ple va aprovar la pròrroga del conveni marc amb el Consell Comarcal del Bages per continuar prestant el servei comarcal d’assistència i suport en matèria d’energia durant el període 2025-2026. Aquesta iniciativa, alineada amb els objectius de sostenibilitat i eficiència energètica, compta amb una aportació prevista de 6.112,82 € per al 2025.

D’altra banda, es va donar compte de diversos informes econòmics i tècnics:

-          L’informe de la intervenció sobre els acords adoptats contraris a objeccions formulades per l’òrgan interventor.

-          Les obligacions trimestrals de subministrament d’informació relatives al primer trimestre de 2025.

-          L’informe de morositat corresponent al mateix període, en compliment de la Llei 15/2010.

-          L’informe resum del control intern de l’exercici 2024, elaborat per la intervenció municipal.

Com a punts previs, es van aprovar les actes de les sessions anteriors (26 de març i 30 d’abril de 2025), amb el vot favorable de JUNTS CM i l’abstenció de la resta de grups.