Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

El Ple extraordinari aprova el pressupost del 2026, la plantilla municipal i la reforma i ampliació de l’edifici per ubicar les dependències de la Policia Local

03 desembre 2025

La sessió plenària del 3 de desembre dona llum verda a decisions estratègiques en matèria econòmica, organitzativa i d’equipaments municipals.

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet va celebrar un ple extraordinari el passat dimecres 3 de desembre per tractar punts clau relacionats amb la gestió municipal, la planificació econòmica i les infraestructures locals. D’entrada, els membres del Ple van aprovar inicialment el projecte de reforma i ampliació de l’edifici del Passeig Francesc Macià número 4 per ubicar-hi les dependències de la Policia Local, amb un pressupost d’execució de 616.291,90 €.

La proposta, que contempla la reorganització dels espais i millores en l’accessibilitat, seguretat i funcionalitat de les instal·lacions, iniciarà ara un període d’exposició al públic de trenta dies abans de la seva aprovació definitiva. L’acord va comptar amb els vots a favor de Junts CM i l’abstenció dels grups ERC-AM, SV SV i PSC-CP.

El Ple també va aprovar inicialment el pressupost municipal per a l’exercici 2026, fixat en 13.676.439,54 €, que permetrà continuar amb les inversions municipals i garantir el funcionament dels serveis públics del municipi. La votació va registrar el suport de Junts CM i el vot contrari d’ERC-AM, SV SV i PSC-CP.

Finalment, es va aprovar la plantilla de personal i el catàleg de llocs de treball per a l’any 2026, amb la creació de noves places, com un tècnic/a superior de Recursos Humans, cinc administratius/ives, un/a caporal/a de Policia Local, dos/dues monitors/es d’esports, un/a vetllador/a de suport a l’Escola Bressol i un/a auxiliar de serveis com a monitor/a de menjador de l’Escola Bressol, així com l’amortització de llocs obsolets. L’objectiu és adaptar l’organització municipal a les necessitats actuals i futures del municipi. Els acords van comptar amb el suport de Junts CM, l’abstenció de PSC-CP i els vots contraris d’ERC-AM i SV.