Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
Una vintena d'empreses han participat en el darrer esmorzar empresarial de Sant Vicenç de Castellet. L'auditori Maria Carme Grauvilardell ha estat l'escenari d'una trobada en què s'ha informat de les diferents actuacions urbanístiques que afecten els polígons d'activitat econòmica del municipi. El consistori treballa per ordenar i millorar aquestes àrees industrials per fer-les més competitives i eficients.
Energies renovables
En el marc de la sessió es va presentar la comunitat energètica Castellet Sostenible, que va explicar els seus objectius i els projectes que executa i les oportunitats que ofereix a les indústries en l'àmbit de l'autoconsum compartit d'energia fotovoltaica. En paral·lel, també van participar les quatre oficines de Transició Energètica del Bages: Oficines de Transició Energètica, subvencionades per l’Institut Català de l’Energia, que van explicar els serveis que ofereixen als empresaris per impulsar una econòmica més verda i més sostenible a Sant Vicenç de Castellet.