Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

L'Ajuntament avança en la reclassificació manual i el tractament d'expedients electrònics compresos entre 2016 i 2019

18 maig 2023

En el marc de la línia de millora i normalització del sistema de gestió documental, iniciada per la regidoria d’Administració de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet l’any 2019 amb un clar objectiu de desenvolupament dels canals telemàtics de comunicació amb la ciutadania i de la gestió documental dels expedients electrònics, l’any passat es va treballar en la reclassificació manual i tractament d'expedients electrònics del període 2016-2019.

 

Continuació

Aquesta actuació ha estat la continuació d’un seguit d’actuacions dissenyades per a garantir la conservació i fiabilitat dels documenta en format electrònic que han comptat amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través de la línia d’ajuts per al disseny i implementació d’un sistema de gestió de documents en arxius d’entitats locals. La primera intervenció que va comptar amb el suport d’aquesta línia d’ajuts va ser l’any 2021 amb el projecte Implementació del Quadre de Classificació de la documentació municipal, integració en un gestor documental i conversió de processos amb l'objectiu d'unificar sistema de gestió documental de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet. Posteriorment, de juny 2022 a gener 2023,  per a finalitzar les actuacions programades s’ha estat realitzant una recuperació i reclassificació manual d’expedients per a la seva inclusió en el gestor documental; tanmateix, aquesta intervenció també ha comptat amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través de la línia d’ajuts per al disseny i implementació d’un sistema de gestió de documents en arxius d’entitats locals.

 

Nou sistema de gestió documental

Enguany, en la convocatòria 2023  i en el marc de la línia de millora iniciada l’any 2019, s’ha presentat un projecte d’actuació en el Servei de Territori i Desenvolupament per a la implantació d’un sistema de gestió documental que asseguri la eficiència i eficàcia d’aquest servei a la ciutadania. 

 

imatge notícia