Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.
És un document que acredita a una persona com a representant o apoderat d’una altra persona que està interessada en iniciar un expedient o un tràmit determinat.
D’acord amb l’article 5 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el cas d’actuar com a representant és obligat aportar el document “Acreditació de Representació”, signat per la persona que t’atorga la representació.
Cal acreditar la representació en els següents supòsits:
Important:
La manca d’acreditació o l’acreditació insuficient de la representació no impedeix efectuar el tràmit sempre que aporti la documentació o en repari el defecte que tingui en el termini de 10 dies que ha de concedir l’òrgan administratiu. El termini pot ser superior quan les circumstàncies ho requereixin.
Qualsevol persona física o jurídica que hagi estat requerida per altre per a representar-la en els següents tràmits davant l’Administració Pública:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Presencial
Descarrega’t i emplena la sol·licitiud "Acreditació de representació", que trobaràs en l’apartat “Documentació” de la fitxa del tràmit, fes ho signar per la persona a la qual has de representar i presenta aquest document conjuntament amb la sol·licitud del tràmit del qual et nomenen representant.
Gratuït