Avís de cookies

Estic d'acord Aquesta pàgina web guarda petits fragments d'informació (cookies) al vostre dispositiu amb la finalitat d'oferir un millor contingut i per a finalitats estadístiques. Pots desactivar l'ús de les cookies modificant la configuració del teu navegador. Navegar per la nostra pàgina web sense canviar la configuració del navegador ens autoritza a emmagatzemar aquesta informació al teu dispositiu.

Llistat d'Activitats de Tractament

Codi
Nom
Responsable
Accions
AT 01
ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DEL PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS
Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Àmbit: Padró Municipal d’Habitants

Base legal: Compliment d'una obligació legal

Finalitats:

  • Gestionar el Padró Municipal d’Habitants
  • Acreditar la residència i el domicili habitual i la vinculació d’una persona al municipi com a part integrant de la població
  • Usos amb finalitats d’arxiu en interès públic, de recerca científica o històrica i d’estadística
  • Utilitzar les dades per tal de comunicar-se amb les persones empadronades en el municipi, respecte a les relacions jurídic-administratives derivades de competències municipals
  • Elaboració del cens electoral
  • Reconeixement de drets

Transferències internacionals: No es realitzen

Delegat: Diputació de Barcelona


Categories de dades personals:

No hi ha categories de dades definides.


Destinataris:

  • Institut Nacional d’Estadística

    (art 10 Llei 12/1989, de 9 de maig, de la funció estadística pública)

  • Altres administracions públiques

    (art 16.3 Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim Local)

  • Tercers encarregats del tractament

Categories especials de dades:

No s'han indicat categories especials.

Mesures de seguretat:

Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.

Termini de conservació:

Conservació permanent. Encara que es produeixi la baixa del Padró, és necessari conservar les dades a efectes històrics, estadístics i científics

Data d'aprovació: 30 de juny de 2025

Última modificació: 1 de juliol de 2025

Automatitzat:

AT 12
ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ
Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Àmbit: Promoció econòmica i ocupació

Base legal: Consentiment de l'interessat

Finalitats:

  • Gestió de les activitats adreçades al foment de l’emprenedoria
  • Formació per a treballadors aturats
  • Gestió del foment de l’ocupació en el municipi
  • Gestió del mercat municipal
  • Gestió de les fires i mercats
  • Foment de l’activitat econòmica en el municipi

Transferències internacionals: No es realitzen

Delegat: Diputació de Barcelona


Categories de dades personals:

No hi ha categories de dades definides.


Destinataris:

  • Altres administracions públiques
  • Empreses demandants de treballadors
  • Tercers encarregats del tractament

Categories especials de dades:

No s'han indicat categories especials.

Mesures de seguretat:

Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.

Termini de conservació:

Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric.

Data d'aprovació: 16 de juny de 2025

Última modificació: 23 de juliol de 2025

Automatitzat:

AT 18
SISTEMA DE VIDEOVIGILÀNCIA INSTAL·LAT AL PARC POLIESPORTIU MUNICIPAL, SITUAT AL CARRER DE BARCELONA / ALFONS XIII
Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Àmbit: Videovigilància

Base legal: Compliment d'una obligació legal

Finalitats:

Garantir la seguretat de les persones, els béns i les instal·lacions municipals:

  • Registre d’imatges de les persones que accedeixen als edificis o instal·lacions municipals.
  • Control d’accessos.
  • Registre d’imatges per seguretat de les persones, instal·lacions, control de trànsit i béns municipals.
  • Registre de les entrades i sortides de persones que accedeixen a les instal·lacions municipals.
  • Verificació de la identitat dels usuaris de serveis o instal·lacions municipals
  • Garantir la seguretat dels espais de l’Ajuntament, mitjançant la vigilància
  • perimetral, el control dels accessos, les zones comunes i de totes aquelles instal·lacions que s’estimi necessari.
  • Videovigilància per al control laboral dels empleats.

Transferències internacionals: No es realitzen

Delegat: Diputació de Barcelona


Categories de dades personals:

  • Identificatives
    • Imatge.
    • Veu.

Destinataris:

  • Jutjats i tribunals

        

  • Forces i Cossos de Seguretat
  • Tercers encarregats del tractament

Categories especials de dades:

No s'han indicat categories especials.

Mesures de seguretat:

Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen de forma automatitzada. Les mesures tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular:

  • El control d’accés físic als equipaments on es processen les dades.
  • El control dels suports que poden contenir les dades personals.
  • El control de l’emmagatzemament de les dades.
  • El control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan
  • El control de la transmissió de les dades i el seu transport.
  • El control de la disponibilitat i integritat de les dades.

Mesures de Seguretat:

  • Sistemes de control d’accés restringit.
  • Gravació en circuit tancat.
  • Emmagatzematge segur amb accés limitat a personal autoritzat.
  • Registre d’accessos, i protecció contra manipulacions o accessos no autoritzats.

Termini de conservació:

Les dades seran suprimides en el termini màxim d’un mes des de la seva captació, excepte quan haguessin de ser conservades per acreditar la comissió d’actes que atemptin contra la integritat de persones, béns o instal·lacions. Les dades relatives al registre d’accessos físics seran conservades durant el temps necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric.

Data d'aprovació: 16 de juny de 2025

Última modificació: 31 de juliol de 2025

Automatitzat: