Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Sol·licitud cita amb càrrec electe

Descripció del tràmit

És el tràmit per a demanar audiència, reunió o entrevista amb els càrrecs polítics que consten en el següent llistat:

Sra. Adriana Delgado Herreros, Alcaldessa- Presidenta.

Sr. Josep Martí i Cano, Regidor de Seguretat Ciutadana, Serveis Municipals i Esports.
Sra. Sílvia Oliveras i Giralt,  Regidora d’Igualtat, Participació Ciutadana, Turisme i Comerç.
Sr. Jordi Palma Sánchez, Regidor d’Administració i de Cultura.
Sra. Gisela Pascual i Muñoz, Regidora de Medi Ambient i Joventut.
Sra. Miriam Rubio Molina, Regidora d’Hisenda, Gent Gran i Salut.
Sra. Isabel Pérez i Estrada, Regidora de Promoció Econòmica.
Sr Joan Baptista Costa Blázquez, Regidor d’Ensenyament i Benestar Social.

Qui ho pot sol·licitar

Qualsevol persona física o jurídica.

Un representant degudament autoritzat.

Documentació necessària

Formulari de sol·licitud
DNI, NIF, NIE, permís de residència, passaport o document anàleg de l’interessat/da
Autorització signada per l’interessat/da (en cas que la sol·licitud la presenti el/la seu/va representant)
DNI, NIF, NIE, permís de residència, passaport o document anàleg del/la representant (en cas que la sol·licitud la presenti el/la seu/va representant)
Aquella que consideri adient d’acord al contingut de la reunió.

On es pot fer el procediment

Presencial:
Oficina d’Atenció Ciutadana, Plaça Ajuntament, núm. 10

Tràmit electrònic:
Si trieu el tràmit electrònic haureu de disposar de certificat digital de signatura electrònica. El tràmit electrònic es pot fer

a) Des de qualsevol màquina que tingui connexió a internet i en el qual hagueu instal·lat el vostre certificat digital.

Com es pot fer el procediment

Podeu utilitzar qualsevol de les següents formes de sol•licitar-ho, però tenint en compte que si el tràmit és electrònic heu de disposar de certificat digital de signatura electrònica

Presencialment:

Presentar la i la documentació necessària a l’OAC per tal us registrin la sol•licitud i iniciïn la tramitació del procediment.

Electrònicament:

Entreu a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i accediu al catàleg de tràmits.

Cliqueu a la pestanya Tramitar que es troba en aquesta mateixa fitxa i seguiu els passos que us marca tot emplenant els camps dels diferents formularis. Adjunteu la documentació necessària i llegiu-vos l’avís legal.

Editeu la sol•licitud i comproveu que les dades que hi consten abans de signar el document siguin correctes. Registreu-la i guardeu-vos una còpia com a comprovant en el vostre ordinador.

Preu

Gratuït.

Carpeta Ciutadàna

Consulta l’estat dels teus tramits o accedeix a la documentació presentada.

Imprimir

Fes click aquí per imprimir o guardar en PDF la fitxa técnica

Tramitar

Fes click aquí per poder tramitar la fitxa tècnica