Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Certificat de titularitat de bens fiscals

Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet la presentació d’una instància o l’aportació de documentació a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.
Podeu fer servir aquest tràmit genèric de presentació d’instàncies quan no existeixi un tràmit específic per a la gestió que voleu realitzar en el catàleg de tràmits.

Qui ho pot sol·licitar

Qualsevol persona interessada

Un representant amb autorització signada per la persona i còpia del DNI de la persona que vol aconseguir el certificat de titularitat de béns fiscals

Documentació necessària

  • Formulari de sol·licitud
  • DNI, NIF, NIE, permís de residència, passaport o document anàleg de l’interessat/da
  • Autorització signada per l’interessat/da (en cas que la sol·licitud la presenti el/la seu/va representant)
  • DNI, NIF, NIE, permís de residència, passaport o document anàleg del/la representant (en cas que la sol·licitud la presenti el/la seu/va representant)
  • Plànol situació de la finca
  • Escriptura de propietat de la finca

On es pot fer el procediment

Presencial:

Oficina d’Atenció Ciutadana, Plaça Ajuntament, núm.10

Com es pot fer el procediment

Podeu utilitzar qualsevol de les següents formes de sol·licitar-ho, però tenint en compte que si el tràmit és electrònic heu de disposar de certificat digital de signatura electrònica.

Presencialment:
Presentar la sol·licitud i la documentació necessària a l’OAC per tal us registrin la sol·licitud i iniciïn el tràmit.

Preu

3.20€

Carpeta Ciutadàna

Consulta l’estat dels teus tramits o accedeix a la documentació presentada.

Imprimir

Fes click aquí per imprimir o guardar en PDF la fitxa técnica