Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Borsa de treball

Descripció del tràmit

Tràmit que permet esser informat dels processos de selecció (laboral temporal, per substitucions, etc) realitzats per l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

Qui ho pot sol·licitar

Qualsevol persona interessada.

Documentació necessària

  • Formulari de sol·licitud.
  • DNI,NIF, NIE, permís de residència, passaport o document anàleg de l’interessat/da.
  • Currículum Vitae.
  • Altres documents que la persona interessada cregui necessaris (diplomes, títols, etc)

On es pot fer el procediment

Presencialment: 

  • Oficina d’Atenció Ciutadana, Plaça Ajuntament, núm. 10a
  • Telèfon 93 693 06 11
  • Horari:
  • Matins de 8:00 a 14:00h, de dilluns a divendres
  • De 16:00 a 19:00h, dilluns i dimecres (excepte els mesos de juliol i agost)

Com es pot fer el procediment

Presencialment:
Presentar la sol·licitud i la documentació necessària a l’OAC per tal us registrin la sol·licitud.

Preu

Gratuït.

Carpeta Ciutadàna

Consulta l’estat dels teus tramits o accedeix a la documentació presentada.

Imprimir

Fes click aquí per imprimir o guardar en PDF la fitxa técnica